PRIJZEN Co-NIJNTJE:

Het inschrijfgeld 8,50, voldoet U eenmalig  bij inschrijving .

De contributie bedraagt (8,02 per uur)  24,06 per ochtend, U betaalt per maand  via automatisch incasso. Rond de 10 de van de maand wordt het van uw bankrekening afgeschreven.

De vakanties, die meestal gelijk lopen aan die van de basisscholen, hoeft u niet door te betalen. Mocht u echter buiten deze periodes op vakantie gaan, of is uw kind ziek, dan lopen de betalingen wel gewoon door.

Opzeggen dient een maand voor de 1ste van de gewenste maand schriftelijk te gebeuren. Halverwege wordt er niet tot restitutie overgegaan.

IBAN:  NL97 RABO 0342 8786 62   Stichting Co-Nijntje

Kinderopvangtoeslag via Belastingdienst

We vallen onder de wet Kinderopvang en staan  geregistreerd bij het LRKP ( Landelijk Register Kinderopvang Peuterspeelzaal). We staan geregistreerd vanaf 19 augustus 2013. Dit betekent dat u kinderopvangtoeslag kunt aanvragen bij de belastingdienst. Voorwaarde o.a is dat u beiden werkzaam bent.  Vanaf januari 2014 gelden er andere regels voor het aanvragen van kinderopvangtoeslag. Op de website van de belastingdienst kunt u meer informatie vinden met betrekking tot uw persoonlijke situatie.  Teruggave heeft te maken met uw inkomen. Het registratienummer is 15 14 85 136 o.v.v. Stichting Co-Nijntje, ’t Spil 1 , 1141 SB Monnickendam.

De Speelzaal

• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg

Klik hier voor meer informatie. Dansles voor kinderen vanaf 3 jaar.
Klik hier voor meer informatie. Oranje fonds.